Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do NISSAN NV400

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

METZGER
NTY
FAST
OPTIMAL
OSSCA

82,56

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

82,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika OSSCA 60399

Strona zabudowy: Po stronie silnika

90,86

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

90,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika METZGER 8053975

Strona zabudowy: Z przodu po prawej

Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

358,60

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

358,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika NTY ZPS-RE-097

Strona zabudowy: Z lewej

Numer seryjny: Zps-re-097

82,61

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

82,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika METZGER 8053908

Strona zabudowy: Z prawej

Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa

346,07

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

346,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika METZGER 8053962

Strona zabudowy: Z tyłu

Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa

140,88

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

140,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika METZGER 8053976

Strona zabudowy: Z przodu z lewej

Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

369,86

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

369,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika OPTIMAL F7-5092

Dla numeru oe: 11 21 081 80r

Strona zabudowy: Z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

234,38

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

234,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika NTY ZPS-RE-125

Strona zabudowy: Z lewej

Numer seryjny: Zps-re-125

82,61

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

82,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN NV400

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie NISSAN NV400?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie NISSAN NV400. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie NISSAN NV400?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd NISSAN NV400 mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

NISSAN NV400 – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie NISSAN NV400 ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.