6 produktów
Wybierz auto
NTYZPSRE125
Strona zabudowy: Z lewej
Numer seryjny: Zps-re-125
82,61
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
82,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8053962
Strona zabudowy: Z tyłu
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
134,51
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
134,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8053975
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
341,85
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
341,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET8053976
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
352,60
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
352,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYZPSRE097
Strona zabudowy: Z lewej
Numer seryjny: Zps-re-097
82,61
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
82,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT52529
96,48
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
96,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie NISSAN NV400. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd NISSAN NV400 mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie NISSAN NV400 ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.