Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do NISSAN PULSAR

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

EPS
FACET
JPN
CALORSTAT BY VERNET
ERA
FAE
FAST
MAXGEAR
NGK

57,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

57,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 90252

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

416,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 14.08

416,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15175

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

71,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

151,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

151,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FACET 10.3291

Wersja: 1, type 1, 2, 3, 4

100,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

100,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

66,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

66,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym EPS 1.993.291

Wersja: 1, type 1, 2, 3, 4

106,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

106,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

138,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

138,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa FAST FT81099

Ilość biegunów: 4

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0107

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 14.08

68,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

55,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

55,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN PULSAR

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu NISSAN PULSAR

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak NISSAN PULSAR. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

NISSAN PULSAR – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie NISSAN PULSAR, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie NISSAN PULSAR

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.