66 produktów
Wybierz auto
133,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
133,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540261230058
414,36
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
414,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYMAP0002
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
42,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
42,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
54,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
54,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,56
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
83,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.064
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
69,93
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
69,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
93,55
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
93,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
104,49
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
104,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
108,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
108,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
82,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
82,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 4
101,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
101,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
122,48
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
122,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
165,25
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
165,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11148120004
Ciśnienie [bar] od: 0.13
Ciśnienie [bar] do: 1.121
Rozwiń więcej danych
91,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
91,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
44,60
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
44,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400161
Od cisnienia [pa]: 20000
Do cisnienia [pa]: 105000
Rozwiń więcej danych
132,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
132,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.016
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
104,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
104,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
49,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
49,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
58,16
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
58,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
66,48
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
66,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak PEUGEOT 307. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie PEUGEOT 307, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.