Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do PEUGEOT 308 I

73 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

133,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

133,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

148,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

148,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0120

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

82,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

192,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

192,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93136

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

104,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0196

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

54,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

82,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

82,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

367,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

367,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93024

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

102,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550133A

Ciężar [kg]: 0.022

Ilość połączeń: 4

50,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

50,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37740

Ciężar [kg]: 0.02

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

95,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

95,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 106021

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

119,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

119,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10120

Ilość podłączonych styków: 3

102,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

102,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V22-72-0061

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 4

101,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

101,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 20 10 3205

Ciężar [kg]: 0.2

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

131,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

131,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 62 93 7740

Ciężar [kg]: 0.02

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

104,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15134

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 50000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

114,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

114,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

49,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

49,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JPN 75E9095-JPN

Ilość podłączonych styków: 4

49,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

49,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10128

Ilość podłączonych styków: 4

95,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

95,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 308 I

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu PEUGEOT 308 I

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak PEUGEOT 308 I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

PEUGEOT 308 I – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie PEUGEOT 308 I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie PEUGEOT 308 I

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.