Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do PEUGEOT 308 I

67 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

133,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

133,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

149,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

149,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0196

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

54,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

82,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

82,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0120

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

82,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

369,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

369,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

184,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

184,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10120

Ilość podłączonych styków: 3

108,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

108,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93136

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

104,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37740

Ciężar [kg]: 0.02

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

94,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

94,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 50 10 6021

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

129,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

129,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V22-72-0061

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 4

101,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

101,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82300E

Dla numeru oe: 13 62 7 539 811, 1920 lw

Jakość: Equivalent

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

107,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

107,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 20 10 3205

Ciężar [kg]: 0.2

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

129,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

129,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 176516

Ciężar [kg]: 0.023

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

142,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

142,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15035

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

99,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

99,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15075

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 15000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

154,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

154,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

73,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

73,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

97,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

97,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa FACET 10.3241

Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5

Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5

130,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

130,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 308 I

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu PEUGEOT 308 I

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak PEUGEOT 308 I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

PEUGEOT 308 I – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie PEUGEOT 308 I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie PEUGEOT 308 I

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.