71 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 1.67
Rozwiń więcej danych
169,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
169,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 27
Ciężar [kg]: 1.067
Rozwiń więcej danych
139,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
139,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1061A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
157,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
157,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880004382
Ciężar [kg]: 1.38
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
123,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
123,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
107,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
107,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
172,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
172,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET6400070
Wysokość [mm]: 36.7
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
399,14
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
399,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPFR022
153,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
153,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESPGDSBERLIN
Ciężar [kg]: 1.157
Ilość: 1
135,93
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
135,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS2156025
Dla numeru oe: V763855180
Średnica [mm]: 138
Rozwiń więcej danych
122,79
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
122,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300071
92,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
92,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE014
109,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
109,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365DPV1141
Ciężar [kg]: 1.73
Wysokość 1 [mm]: 27.35
Rozwiń więcej danych
134,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
134,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE010
139,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
139,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR348217
Szerokość [mm]: 25
Ciężar [kg]: 1.23
Rozwiń więcej danych
97,28
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
97,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
130,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
130,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04702150021
Dla numeru oe: 0515r1
Średnica [mm]: 148
Rozwiń więcej danych
178,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
178,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKM93311
Średnica [mm]: 138
Ilość żeber: 6
168,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
168,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKM93325
Średnica [mm]: 148
Ilość żeber: 6
218,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
218,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKM93316
Średnica [mm]: 143
Ilość żeber: 6
140,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
140,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie PEUGEOT 308 I, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie PEUGEOT 308 I jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu PEUGEOT 308 I pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.