9 produktów
Wybierz auto
Id wykonania wtyczki: 4-polig
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
207,41
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
207,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
61,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie od [kpa]: 10
Ciśnienie do [kpa]: 120
Rozwiń więcej danych
61,81
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
61,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 18590 72f21
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
189,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
189,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY33148120000
Ciśnienie [bar] od: 0.1
Ciśnienie [bar] do: 1.2
Rozwiń więcej danych
127,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
127,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E8034JPN
Ilość biegunów: 3
109,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
109,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 38000
Rozwiń więcej danych
164,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
164,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
69,04
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
69,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152231
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
130,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
130,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SUZUKI IGNIS I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie SUZUKI IGNIS I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.