Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VOLVO S80 II

62 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

132,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

132,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

147,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

147,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 23.05

104,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

59,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

59,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0006

Ciśnienie [bar] od: 0.13

Ciśnienie [bar] do: 1.11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

79,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

79,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37740

Ciężar [kg]: 0.02

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

93,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10120

Ilość podłączonych styków: 3

111,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

111,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93024

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

107,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

107,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

123,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 23.05

123,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 106080

Ciężar [kg]: 0.024

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

140,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

140,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

106,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

106,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

96,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 23.05

96,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

97,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 23.05

97,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV128

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HERTH+BUSS ELPARTS 70670009

Napięcie [v]: 12

Rezystancja [ohm]: 2080

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

74,14

zł/szt.

Kraków: wt. 27.05

U ciebie: wt. 27.05

74,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15036

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 11000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

125,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

125,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15181

Od cisnienia [pa]: 20000

Do cisnienia [pa]: 290000

120,64

zł/szt.

Kraków: wt. 27.05

U ciebie: wt. 27.05

120,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15192

Od cisnienia [pa]: 35000

Do cisnienia [pa]: 400000

97,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

97,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0120

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

82,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO S80 II

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VOLVO S80 II

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO S80 II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VOLVO S80 II – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VOLVO S80 II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VOLVO S80 II

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.