8 produktów
Wybierz auto
Od cisnienia [pa]: 35000
Do cisnienia [pa]: 400000
108,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
108,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Kolor obudowy: Czarny
Rozwiń więcej danych
117,92
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
117,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Rozwiń więcej danych
63,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
63,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: 1, type 1, 2, 3, 4
102,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
102,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
65,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY5148120000
Ciśnienie [bar] od: 0.5
Ciśnienie [bar] do: 3.5
Rozwiń więcej danych
82,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
82,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY5148120001
Ciśnienie [bar] od: 0.12
Ciśnienie [bar] do: 2.92
Rozwiń więcej danych
104,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
104,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: 1, type 1, 2, 3, 4
107,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
107,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO S90. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie VOLVO S90, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.