Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VOLVO V50

58 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FAE
NGK
DELPHI
NTY
CALORSTAT BY VERNET
ERA
JPN
MAXGEAR
MEYLE
DENSO
EPS
FACET

133,76

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

133,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

148,91

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

148,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

62,16

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

62,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0196

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

54,61

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

54,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0006

Ciśnienie [bar] od: 0.13

Ciśnienie [bar] do: 1.11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,54

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

88,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

60,47

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

60,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

127,24

zł/szt.

Kraków: śr. 27.08

U ciebie: śr. 27.08

127,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93024

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,99

zł/szt.

Kraków: śr. 27.08

U ciebie: śr. 27.08

104,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37740

Ciężar [kg]: 0.02

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,97

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

93,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10120

Ilość podłączonych styków: 3

102,29

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

102,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0120

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,98

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

82,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

82,20

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

82,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 96755

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

159,94

zł/szt.

Kraków: śr. 27.08

U ciebie: śr. 27.08

159,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 11-14 812 0005

Ciśnienie [bar] od: 0.3

Ciśnienie [bar] do: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

99,67

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

99,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

66,30

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

66,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV128

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,48

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

54,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,66

zł/szt.

Kraków: śr. 27.08

U ciebie: śr. 27.08

61,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-CT-000

Dla numeru oe: 1920.cz

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

43,96

zł/szt.

Kraków: śr. 27.08

U ciebie: śr. 27.08

43,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 106080

Ciężar [kg]: 0.024

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

145,97

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

145,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10132

Ilość podłączonych styków: 4

97,55

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

97,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO V50

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VOLVO V50

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO V50. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VOLVO V50 – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VOLVO V50, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VOLVO V50

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.