🔥 -7% na świece | Przygotuj samochód na zimę! KOD: ZAPLON7

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VOLVO V50

56 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FAE
DELPHI
NGK
NTY
CALORSTAT BY VERNET
JPN
MAXGEAR
MEYLE
DENSO
EPS
ERA
FACET

131,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

131,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

147,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

147,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0196

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

49,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

49,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0006

Ciśnienie [bar] od: 0.13

Ciśnienie [bar] do: 1.11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

87,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

87,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0120

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

82,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

126,02

zł/szt.

Kraków: śr. 01.10

U ciebie: śr. 01.10

126,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10120

Ilość podłączonych styków: 3

100,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

100,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37740

Ciężar [kg]: 0.02

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

94,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

94,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

59,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

59,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93024

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,21

zł/szt.

Kraków: śr. 01.10

U ciebie: śr. 01.10

104,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

64,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

64,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym BLUE PRINT ADB117403

Ciężar [kg]: 0.016

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

102,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15046

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

97,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

97,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82220

Dla numeru oe: 1s7a 9f479 ac

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

66,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

66,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15132

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 30000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

111,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

111,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0060

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

109,43

zł/szt.

Kraków: śr. 01.10

U ciebie: śr. 01.10

109,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15039

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

153,42

zł/szt.

Kraków: śr. 01.10

U ciebie: śr. 01.10

153,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

65,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

65,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

57,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

57,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

55,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

55,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO V50

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VOLVO V50

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO V50. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VOLVO V50 – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VOLVO V50, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VOLVO V50

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.