54 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.026
Ilość połączeń: 4
54,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
110,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
68,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
54,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
43,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.025
Ilość połączeń: 4
35,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
60,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
60,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9092JPN
Ilość biegunów: 4
55,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Ciśnienie od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
48,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
48,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
144,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
144,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11
136,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Ciśnienie od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
48,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
125,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
125,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
119,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
119,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 17
Rozwiń więcej danych
121,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
121,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03356PP009400261
Ilość biegunów: 4
119,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
119,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
141,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
141,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
99,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Ciśnienie od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
54,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
54,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 17
Rozwiń więcej danych
79,36
zł/szt.
Kraków: pt. 05.12
U ciebie: pt. 05.12
79,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VW NEW BEETLE. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie VW NEW BEETLE, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.