18 produktów
Wybierz auto
03356ZL006097001
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozmiar klucza: 24
Rozwiń więcej danych
24,75
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
24,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 41
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
18,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAC250001
109,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
109,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVEOP2001
Rozmiar klucza: 24
Ilość biegunów: 1
Rozwiń więcej danych
16,87
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
16,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR534288
Ciśnienie [bar]: 0.3
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
15,73
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
15,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042220230002
Długość [mm]: 41
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
23,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
23,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261800071
Wymiar gwintu: M12x1.5
Kolor: Brązowy
Rozwiń więcej danych
18,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20730123
Wymiar gwintu: M12x1,5
Zakres kontroli [bar]: 0,3
Rozwiń więcej danych
22,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
22,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20730132
Wymiar gwintu: M12 x 1,5
160,30
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
160,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046312410
Wymiar gwintu: M 12x1,5
Cisnienie załączania [bar]: 0.35
Rozwiń więcej danych
19,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6ZL009600271
Gwint zewn. [mm]: 12
Rozmiar klucza: 24
Rozwiń więcej danych
32,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
32,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479206960
Wymiar gwintu: M 12
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
18,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213141261101
Wymiar gwintu: M12 x 1,5
Kolor: Brązowy
Rozwiń więcej danych
21,36
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
21,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M12x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.3
Rozwiń więcej danych
27,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
27,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330356
13,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
13,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADJ136601
Długość [mm]: 41.25
Ciężar [kg]: 0.034
Rozwiń więcej danych
24,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
24,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1980001
114,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
114,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870071
Wymiar gwintu: M12x1.5
Kolor: Brązowy
Rozwiń więcej danych
18,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Podobnie jak w innych pojazdach z silnikami spalinowymi, w samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88 czujnik ciśnienia oleju pełni kluczową funkcję. Mierzy on wartość ciśnienia, jaką nadaje środkowi smarnemu pompa olejowa. Ciśnienie to jest niezbędne do zapewnienia rozprowadzenia oleju po całym układzie wymagającym smarowania. Jeśli jest zbyt niskie (np. z powodu zbyt niskiego poziomu oleju silnikowego), może dojść do nieodwracalnego uszkodzenia silnika. Właśnie dlatego w takich sytuacjach czujnik ciśnienia oleju przekazuje do jednostki sterującej pojazdu informację, której skutkiem jest zapalenie się czerwonej kontrolki na desce rozdzielczej samochodu.
W porównaniu do innych elementów układu elektronicznego pojazdu, czujnik ciśnienia oleju montowany w samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88 ma stosunkowo prostą budowę. Jest to zaledwie kilkucentymetrowy korpus z tworzywa połączony z metalowym gwintem. Zasada działania czujnika także jest prosta – mierzy on siłę, z jaką olej naciska na wewnętrzną membranę. Generuje to sygnały elektryczne, które są przesyłane do jednostki sterującej silnika za pomocą zintegrowanego przewodu.
Najczęściej spotykanym w samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88 objawem awarii czujnika ciśnienia oleju jest brak gaśnięcia kontrolki ciśnienia oleju na desce rozdzielczej tuż po uruchomieniu pojazdu. Fakt ten może oczywiście sugerować rzeczywisty problem w układzie olejowym (np. krytycznie niski poziom oleju). Jeżeli jednak diagnostyka pojazdu nie wskazuje na występowanie takiego problemu, przyczyną może być uszkodzenie czujnika. Podejmowanie prób naprawy czujnika ciśnienia oleju nie jest zalecane – należy zastąpić go nowym elementem.