Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia oleju do RENAULT LAGUNA III

25 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M14X1.5, Cisnienie załączania [bar]: 0.6, Kolor: naturalny, niebieski, czarny/biał...
22,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
25,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar]: 21, Wymiar gwintu: 7/16" x 20h UNF, Ilość biegunów: 2, Kolor obudowy: szary
40,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny
55,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 1/8"x28h BSP, Ilość biegunów: 1, Kolor obudowy: biały
60,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar]: 0.6, Wymiar gwintu: 1/8''x28h BSP, Ilość biegunów: 1, Kolor obudowy: biały
32,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 1/8 GAS, Rozmiar klucza: 27, Ilość biegunów: 1
16,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
21,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
47,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 1/8GAS, Cisnienie załączania [bar]: 0.6, Rozmiar klucza: 21, Ilość połączeń: 1...
66,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 1/8x27 NPTF, Cisnienie załączania [bar]: 0.2, Funkcja przełączania: Zestyk rozwie...
18,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 1/8x27 NPTF, Cisnienie załączania [bar]: 0.6, Funkcja przełączania: Zestyk rozwie...
41,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Punkty zmienne [bar]: 0.2, Kolor: czarny, Tryb pracy: hydrauliczny, Ilość biegunów: 1, Kształt o...
22,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 1/8x28h'' BSP, Kolor obudowy: czarny
20,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
20,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1.5, Cisnienie załączania [bar]: 0.6, Funkcja przełączania: Zestyk rozwierny
27,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 2
37,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
28,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
18,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar]: 21, Wymiar gwintu: 7/16" x 20h UNF, Ilość biegunów: 2, Kolor obudowy: szary
41,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Czujnik ciśnienia oleju w samochodzie RENAULT LAGUNA III

Podobnie jak w innych pojazdach z silnikami spalinowymi, w samochodzie RENAULT LAGUNA III czujnik ciśnienia oleju pełni kluczową funkcję. Mierzy on wartość ciśnienia, jaką nadaje środkowi smarnemu pompa olejowa. Ciśnienie to jest niezbędne do zapewnienia rozprowadzenia oleju po całym układzie wymagającym smarowania. Jeśli jest zbyt niskie (np. z powodu zbyt niskiego poziomu oleju silnikowego), może dojść do nieodwracalnego uszkodzenia silnika. Właśnie dlatego w takich sytuacjach czujnik ciśnienia oleju przekazuje do jednostki sterującej pojazdu informację, której skutkiem jest zapalenie się czerwonej kontrolki na desce rozdzielczej samochodu.

Zasada działania czujnika ciśnienia oleju w samochodzie RENAULT LAGUNA III

W porównaniu do innych elementów układu elektronicznego pojazdu, czujnik ciśnienia oleju montowany w samochodzie RENAULT LAGUNA III ma stosunkowo prostą budowę. Jest to zaledwie kilkucentymetrowy korpus z tworzywa połączony z metalowym gwintem. Zasada działania czujnika także jest prosta – mierzy on siłę, z jaką olej naciska na wewnętrzną membranę. Generuje to sygnały elektryczne, które są przesyłane do jednostki sterującej silnika za pomocą zintegrowanego przewodu.

RENAULT LAGUNA III – objawy awarii czujnika ciśnienia oleju

Najczęściej spotykanym w samochodzie RENAULT LAGUNA III objawem awarii czujnika ciśnienia oleju jest brak gaśnięcia kontrolki ciśnienia oleju na desce rozdzielczej tuż po uruchomieniu pojazdu. Fakt ten może oczywiście sugerować rzeczywisty problem w układzie olejowym (np. krytycznie niski poziom oleju). Jeżeli jednak diagnostyka pojazdu nie wskazuje na występowanie takiego problemu, przyczyną może być uszkodzenie czujnika. Podejmowanie prób naprawy czujnika ciśnienia oleju nie jest zalecane – należy zastąpić go nowym elementem.