Powiadom mnie o dostępności

Miski olejowe do RENAULT LAGUNA III

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: FASFT49387

Miska olejowa FAST FT49387

Strona zabudowy: na dole, Długość [mm]: 350, Szerokość [mm]: 300, Wysokość [mm]: 45, Sekcja: ...
88,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową oleju, Materiał miski o...
100,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYBMORE003

Miska olejowa NTY BMO-RE-003

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez uszczelki miski olejowej, z otworem na ...
252,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 421, Ciężar [kg]: 3.65, Gwint zewn. [mm]: M16 x 1,5, Materiał: Aluminium, Artyku...
329,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYBMORE002

Miska olejowa NTY BMO-RE-002

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na...
232,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 4.93, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez uszczelnienia, Masa ...
488,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
199,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową oleju, Materiał miski o...
291,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYBMONS014

Miska olejowa NTY BMO-NS-014

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na...
93,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Materiał: stal
98,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYBMORE006

Miska olejowa NTY BMO-RE-006

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na...
55,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Materiał: stal
82,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową oleju, Materiał miski o...
299,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Aluminium, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez uszczelki miski o...
250,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Do czego służy miska olejowa w aucie RENAULT LAGUNA III?

Miska olejowa to element wyposażenia samochodu RENAULT LAGUNA III, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego RENAULT LAGUNA III nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu RENAULT LAGUNA III.

Jak działają miski olejowe mokre w samochodzie RENAULT LAGUNA III?

W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w

przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.

Miski olejowe suche w pojazdach RENAULT LAGUNA III – jak działają?

W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.