143 produktów
Wybierz auto
046312420
Wymiar gwintu: 1/8x28 bsp
Kolor obudowy: Biały
19,59
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
19,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330026
Ilość połączeń: 1
17,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
17,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261800178
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.6
Rozwiń więcej danych
22,29
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
22,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6ZL003259541
Wymiar gwintu: 1/8 gas
Cisnienie załączania [bar]: 0.2
Rozwiń więcej danych
30,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
30,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261800042
Cisnienie załączania [bar]: 0.2
Kolor: Czarny
19,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
19,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03356ZL009600041
Wymiar gwintu: M16x1,5
Cisnienie załączania [bar]: 0.5
Rozwiń więcej danych
26,12
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
26,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SW90022
Ciśnienie [bar]: 0.5
Wymiar gwintu: M16x1.5
Rozwiń więcej danych
21,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
21,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELSW90038
25,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
25,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVEOP3001
Cisnienie załączania [bar]: 0.5
Rozmiar klucza: 24
Rozwiń więcej danych
17,25
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
17,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510210357
12,89
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
12,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330697
Ilość połączeń: 1
16,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
16,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330023
13,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
13,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330021
15,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
15,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
35,52
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
35,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP207433
Wymiar gwintu: M 14
Punkty zmienne [bar]: 0.35
Rozwiń więcej danych
23,87
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
23,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV46730006
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
Cisnienie załączania [bar]: 0.5
Rozwiń więcej danych
25,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
25,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80143
Ciśnienie [bar]: 0.5
Wymiar gwintu: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
18,59
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
18,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVEOP5505
Cisnienie załączania [bar]: 0.3
Rozmiar klucza: 21
Rozwiń więcej danych
15,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
15,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870166
25,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
25,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261800189
28,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
28,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Podobnie jak w innych pojazdach z silnikami spalinowymi, w samochodzie RENAULT czujnik ciśnienia oleju pełni kluczową funkcję. Mierzy on wartość ciśnienia, jaką nadaje środkowi smarnemu pompa olejowa. Ciśnienie to jest niezbędne do zapewnienia rozprowadzenia oleju po całym układzie wymagającym smarowania. Jeśli jest zbyt niskie (np. z powodu zbyt niskiego poziomu oleju silnikowego), może dojść do nieodwracalnego uszkodzenia silnika. Właśnie dlatego w takich sytuacjach czujnik ciśnienia oleju przekazuje do jednostki sterującej pojazdu informację, której skutkiem jest zapalenie się czerwonej kontrolki na desce rozdzielczej samochodu.
W porównaniu do innych elementów układu elektronicznego pojazdu, czujnik ciśnienia oleju montowany w samochodzie RENAULT ma stosunkowo prostą budowę. Jest to zaledwie kilkucentymetrowy korpus z tworzywa połączony z metalowym gwintem. Zasada działania czujnika także jest prosta – mierzy on siłę, z jaką olej naciska na wewnętrzną membranę. Generuje to sygnały elektryczne, które są przesyłane do jednostki sterującej silnika za pomocą zintegrowanego przewodu.
Najczęściej spotykanym w samochodzie RENAULT objawem awarii czujnika ciśnienia oleju jest brak gaśnięcia kontrolki ciśnienia oleju na desce rozdzielczej tuż po uruchomieniu pojazdu. Fakt ten może oczywiście sugerować rzeczywisty problem w układzie olejowym (np. krytycznie niski poziom oleju). Jeżeli jednak diagnostyka pojazdu nie wskazuje na występowanie takiego problemu, przyczyną może być uszkodzenie czujnika. Podejmowanie prób naprawy czujnika ciśnienia oleju nie jest zalecane – należy zastąpić go nowym elementem.