20 produktów
Wybierz auto
VIJ31410002901
43,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
43,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 33.3
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
16,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przy obudowie łożyska
Wysokość [mm]: 15.2
Rozwiń więcej danych
11,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przy obudowie łożyska
Wysokość [mm]: 11.9
Rozwiń więcej danych
9,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNZSVW002
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Wyposażenie sprzęgła: ,with clutch plate,, ,with flywheel,, ,with screw set,, clutch pressure plat, without central slav
Rozwiń więcej danych
784,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
784,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
86,52
zł/szt.
Kraków: pt. 07.03
U ciebie: pt. 07.03
86,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
112,94
zł/szt.
Kraków: pt. 07.03
U ciebie: pt. 07.03
112,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: ..
193,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
84,15
zł/szt.
Kraków: pt. 07.03
U ciebie: pt. 07.03
84,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 39.8
Kolor: Mlecznobiały
Rozwiń więcej danych
18,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNZSVW001
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Wyposażenie sprzęgła: ,with clutch plate,, ,with flywheel,, ,with releaser, clutch pressure plat
Rozwiń więcej danych
831,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
831,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
149,93
zł/szt.
Kraków: pt. 07.03
U ciebie: pt. 07.03
149,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
167,66
zł/szt.
Kraków: pt. 07.03
U ciebie: pt. 07.03
167,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
191,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
191,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNZSVW003
Dopuszczalna masa całkowita [kg]: 15.8
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Rozwiń więcej danych
618,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
618,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
041819135406
102,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
29,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2070001
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
198,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
198,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
154,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
154,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2070002
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
146,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
146,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie VW zastosowano hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem. Jego niezwykle istotnymi elementami są przewody sprzęgła. Sztywny przewód sprzęgła, odpowiedzialny jest za przenoszenie ciśnienia wygenerowanego przez pompę sprzęgła, po wciśnięciu przez kierowcę pedału, na wysprzęglik, którego zadaniem jest z kolei popchnięcie dźwigni wyłączającej sprzęgło. W samochodzie VW zastosowano także elastyczny przewód hydrauliczny, którego funkcją jest dostarczanie płynu hydraulicznego do pompy sprzęgła, generującej ciśnienie w układzie.
W samochodzie VW uszkodzenia przewodów sprzęgłowych najczęściej związane są z utratą ich szczelności, która może spowodować stopniowy lub nagły ubytek płynu hydraulicznego. Najczęściej uszkodzenia powodowane są tzw. zmęczeniem materiału – osłabieniem się struktury przewodu lub połączeń pomiędzy elementami układu sprzęgłowego.
Usterka przewodu elastycznego sprzęgła w samochodzie VW zwykle związana jest z zauważalnym pogorszeniem się jakości pracy pedału sprzęgła. Jest on wyczuwalnie twardszy i trudniejszy do wciśnięcia. Poważne uszkodzenie przewodu sztywnego sprzęgła prowadzi zwykle do całkowitego uniemożliwienia zmiany biegów, gdyż do wysprzęglika nie dociera płyn hydrauliczny pod odpowiednim ciśnieniem, niezbędnym do umożliwienia wyłączenia sprzęgła.