21 produktów
Wybierz auto
041819135406
94,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
173,07
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
173,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ31410002901
43,84
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
43,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przy obudowie łożyska
Wysokość [mm]: 15.2
Rozwiń więcej danych
11,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
180,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,00
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
89,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,56
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
86,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,38
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
116,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przy obudowie łożyska
Wysokość [mm]: 11.9
Rozwiń więcej danych
9,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 39.8
Kolor: Mlecznobiały
Rozwiń więcej danych
18,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
154,69
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
154,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG24722
25,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 33.3
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
16,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
123,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2070002
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
153,83
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
153,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2070001
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
208,85
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
208,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNZSVW001
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Wyposażenie sprzęgła: ,with clutch plate,, ,with flywheel,, ,with releaser, clutch pressure plat
Rozwiń więcej danych
839,33
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
839,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSVW002
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Wyposażenie sprzęgła: ,with clutch plate,, ,with flywheel,, ,with screw set,, clutch pressure plat, without central slav
Rozwiń więcej danych
728,14
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
728,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSVW003
Dopuszczalna masa całkowita [kg]: 15.8
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Rozwiń więcej danych
624,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
624,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: ..
184,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie VW zastosowano hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem. Jego niezwykle istotnymi elementami są przewody sprzęgła. Sztywny przewód sprzęgła, odpowiedzialny jest za przenoszenie ciśnienia wygenerowanego przez pompę sprzęgła, po wciśnięciu przez kierowcę pedału, na wysprzęglik, którego zadaniem jest z kolei popchnięcie dźwigni wyłączającej sprzęgło. W samochodzie VW zastosowano także elastyczny przewód hydrauliczny, którego funkcją jest dostarczanie płynu hydraulicznego do pompy sprzęgła, generującej ciśnienie w układzie.
W samochodzie VW uszkodzenia przewodów sprzęgłowych najczęściej związane są z utratą ich szczelności, która może spowodować stopniowy lub nagły ubytek płynu hydraulicznego. Najczęściej uszkodzenia powodowane są tzw. zmęczeniem materiału – osłabieniem się struktury przewodu lub połączeń pomiędzy elementami układu sprzęgłowego.
Usterka przewodu elastycznego sprzęgła w samochodzie VW zwykle związana jest z zauważalnym pogorszeniem się jakości pracy pedału sprzęgła. Jest on wyczuwalnie twardszy i trudniejszy do wciśnięcia. Poważne uszkodzenie przewodu sztywnego sprzęgła prowadzi zwykle do całkowitego uniemożliwienia zmiany biegów, gdyż do wysprzęglika nie dociera płyn hydrauliczny pod odpowiednim ciśnieniem, niezbędnym do umożliwienia wyłączenia sprzęgła.