7 produktów
Wybierz auto
Wersja: ..
179,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
179,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
147,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
147,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
175,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
175,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
168,97
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
168,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
113,74
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
113,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNZSVW003
Dopuszczalna masa całkowita [kg]: 15.8
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Rozwiń więcej danych
618,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
618,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
29,32
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
29,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie VW CADDY zastosowano hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem. Jego niezwykle istotnymi elementami są przewody sprzęgła. Sztywny przewód sprzęgła, odpowiedzialny jest za przenoszenie ciśnienia wygenerowanego przez pompę sprzęgła, po wciśnięciu przez kierowcę pedału, na wysprzęglik, którego zadaniem jest z kolei popchnięcie dźwigni wyłączającej sprzęgło. W samochodzie VW CADDY zastosowano także elastyczny przewód hydrauliczny, którego funkcją jest dostarczanie płynu hydraulicznego do pompy sprzęgła, generującej ciśnienie w układzie.
W samochodzie VW CADDY uszkodzenia przewodów sprzęgłowych najczęściej związane są z utratą ich szczelności, która może spowodować stopniowy lub nagły ubytek płynu hydraulicznego. Najczęściej uszkodzenia powodowane są tzw. zmęczeniem materiału – osłabieniem się struktury przewodu lub połączeń pomiędzy elementami układu sprzęgłowego.
Usterka przewodu elastycznego sprzęgła w samochodzie VW CADDY zwykle związana jest z zauważalnym pogorszeniem się jakości pracy pedału sprzęgła. Jest on wyczuwalnie twardszy i trudniejszy do wciśnięcia. Poważne uszkodzenie przewodu sztywnego sprzęgła prowadzi zwykle do całkowitego uniemożliwienia zmiany biegów, gdyż do wysprzęglika nie dociera płyn hydrauliczny pod odpowiednim ciśnieniem, niezbędnym do umożliwienia wyłączenia sprzęgła.