Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do BMW 3 E46

21 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

średnica [mm]: 240
1 499,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 986,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba śrub: 8
78,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 461,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 12.99, Wersja silnika: dla silników z kołem zamachowym dwumasowym, Liczba otworów ...
2 274,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 12.1, średnica zewnętrzna [mm]: 288.65, Wersja silnika: dla silników z kołem zama...
1 726,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba śrub: 6
162,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415017510

Koło dwumasowe LUK 415 0175 10

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną sk...
1 555,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415040110

Koło dwumasowe LUK 415 0401 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
1 243,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba śrub: 6
174,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 228
1 387,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 13.7, średnica zewnętrzna [mm]: 288.65, Wersja silnika: dla silników z kołem zama...
1 206,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415010410

Koło dwumasowe LUK 415 0104 10

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną sk...
1 636,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba śrub: 8
62,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 13.8
1 585,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 211,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415017410

Koło dwumasowe LUK 415 0174 10

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną sk...
1 364,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 529,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 13.745, średnica zewnętrzna [mm]: 288.65, Wersja silnika: dla silników z kołem za...
1 444,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba śrub: 8
58,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Koło dwumasowe BMW 3 E46 – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu BMW 3 E46, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie BMW 3 E46

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

BMW 3 E46 – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu BMW 3 E46. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.