Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do BMW 3 E46

29 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło dwumasowe SACHS 2294 001 399

Średnica [mm]: 240

1 416,06

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 416,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

62,02

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

62,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 388

Średnica [mm]: 240

1 300,98

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 300,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 391

Średnica [mm]: 240

1 418,66

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 418,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 501 194

Średnica [mm]: 240

1 853,52

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 853,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0122 10

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, półautomatyczny

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 455,32

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 455,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

79,92

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

79,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0401 10

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 174,77

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 174,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836592

Ciężar [kg]: 12.1

Średnica zewnętrzna [mm]: 288.65

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 608,01

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 608,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 232

Średnica [mm]: 240

1 481,15

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 481,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 402

Średnica [mm]: 228

1 433,06

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 433,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836588

Ciężar [kg]: 13.8

1 445,76

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

1 445,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836616

Ciężar [kg]: 12.99

Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 300,60

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

2 300,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836590

Ciężar [kg]: 13.7

Średnica zewnętrzna [mm]: 288.65

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 144,62

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 144,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 364

Średnica [mm]: 240

1 170,97

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 170,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836248

Ciężar [kg]: 13.9

Średnica zewnętrzna [mm]: 288.65

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 376,16

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

1 376,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

175,84

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

175,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

155,66

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

155,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0105 10

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 328,39

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 328,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0175 10

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 620,85

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

1 620,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW E46

Koło dwumasowe BMW 3 E46 – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu BMW 3 E46, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie BMW 3 E46

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

BMW 3 E46 – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu BMW 3 E46. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.