7 produktów
Wybierz auto
0350836565
Ciężar [kg]: 14.65
Średnica zewnętrzna [mm]: 305.55
Rozwiń więcej danych
1 692,11
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 692,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415027210
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Rozwiń więcej danych
1 788,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 788,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
03562294501180
Średnica [mm]: 240
2 606,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
2 606,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK415100610
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym
Rozwiń więcej danych
5 809,88
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
5 809,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339411017310
Liczba śrub: 8
147,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
147,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EXEHCFD003
3 512,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
3 512,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEHCFD004
4 456,90
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
4 456,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu HONDA, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu HONDA. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.