114 produktów
Wybierz auto
0493ADH23415
Ciężar [kg]: 0.4
Zdjęcie producenta: 1
149,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
36,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
28,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
35,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80311
Średnica tłoka cylindra: 15.87
142,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460112
86,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9504423
195,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
195,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9504421
Otwór o śr [mm]: 15.87
174,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
174,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9504430
Ilość otworów: 1
Średnica wewnętrzna [mm]: 12.5
Rozwiń więcej danych
205,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
205,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9504429
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
116,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
116,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2224
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
121,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
121,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460059
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
68,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71147
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
110,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB7044
Średnica [mm]: 15.87
269,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
269,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 15.9
35,06
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
35,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80452
Średnica tłoka cylindra: 17.8
174,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FR420
Gwint wewnętrzny [mm]: 13
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
90,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30313
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
113,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN90S4001JPN
97,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN90S4003JPN
108,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że HONDA jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie HONDA są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie HONDA zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie HONDA, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.