105 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 15.9
28,33
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
28,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
142,74
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
142,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 13
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
114,89
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
114,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
36,36
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
36,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
34,39
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
34,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.9
183,41
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
183,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
112,75
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
112,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
121,79
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
121,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
173,08
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
173,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
116,04
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
116,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
180,55
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
180,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
263,63
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
263,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 23,0
Rozwiń więcej danych
180,39
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
180,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
84,86
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
84,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
190,76
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
190,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 11
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
115,44
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
115,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór - śr. 1 [mm]: 23
Rozstaw śrub mocujących: 76
88,59
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
88,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 11
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
86,03
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
86,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Boge
37,07
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
37,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
154,34
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
154,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że HONDA jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie HONDA są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie HONDA zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie HONDA, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.