6 produktów
Wybierz auto
SAC2294501197
Średnica [mm]: 280
2 040,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
2 040,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH910KK00
Wysokość [mm]: 53
Średnica wewnętrzna [mm]: 17.2
Rozwiń więcej danych
1 196,02
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 196,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2294501240
2 109,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
2 109,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415032510
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym
Rozwiń więcej danych
1 748,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
1 748,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339411023010
Liczba śrub: 8
151,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
151,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339415030010
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym
Rozwiń więcej danych
1 703,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
1 703,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu HYUNDAI H-1, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu HYUNDAI H-1. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.