Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do HYUNDAI

49 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

LUK
SACHS
VALEO
ASHIKA
AISIN
BLUE PRINT
JAPKO
Koło zamachowe LUK 415 0772 10

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Liczba otworów do mocowania: 8

2 817,23

zł/szt.

Kraków: pon. 13.10

U ciebie: pon. 13.10

2 817,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe SACHS 2294 701 051

Średnica [mm]: 235

1 163,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 163,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836372

Ciężar [kg]: 8.45

Średnica zewnętrzna [mm]: 272

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 675,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 675,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe ASHIKA 91-0H-H00

Wysokość [mm]: 51

Średnica wewnętrzna [mm]: 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

932,61

zł/szt.

Kraków: pon. 13.10

U ciebie: pon. 13.10

932,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836374

Ciężar [kg]: 8.67

Średnica zewnętrzna [mm]: 272

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 724,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 724,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836265

Ciężar [kg]: 11.5

Średnica zewnętrzna [mm]: 283

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 673,54

zł/szt.

Kraków: pon. 13.10

U ciebie: pon. 13.10

1 673,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe ASHIKA 91-0H-H10

Wysokość [mm]: 46

Średnica wewnętrzna [mm]: 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

595,65

zł/szt.

Kraków: pon. 13.10

U ciebie: pon. 13.10

595,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe JAPKO 91H00

Wysokość [mm]: 51

Średnica wewnętrzna [mm]: 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 092,98

zł/szt.

Kraków: pon. 13.10

U ciebie: pon. 13.10

1 092,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836155

Ciężar [kg]: 21.59

2 222,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 222,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836373

Ciężar [kg]: 8.52

2 056,09

zł/szt.

Kraków: pon. 13.10

U ciebie: pon. 13.10

2 056,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836370

Ciężar [kg]: 9.77

Średnica zewnętrzna [mm]: 280

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 121,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 121,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe SACHS 2294 002 472

Średnica [mm]: 240

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego

2 843,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 843,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 501 186

Średnica [mm]: 250

2 969,35

zł/szt.

Kraków: pon. 13.10

U ciebie: pon. 13.10

2 969,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

72,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

72,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

2 035,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 035,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 701 027

Średnica [mm]: 235

1 229,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 229,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 701 041

Średnica [mm]: 240

1 685,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 685,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe SACHS 2294 701 050

Średnica [mm]: 275

1 946,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 946,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0675 09

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 365,59

zł/szt.

Kraków: pon. 13.10

U ciebie: pon. 13.10

1 365,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836655

Ciężar [kg]: 12.04

Moment dokręcenia [nm]: 75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

928,87

zł/szt.

Kraków: pon. 13.10

U ciebie: pon. 13.10

928,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HYUNDAI

Koło dwumasowe HYUNDAI – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu HYUNDAI, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie HYUNDAI

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

HYUNDAI – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu HYUNDAI. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.