Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do MINI CLUBMAN II

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 658,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 658,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 1874 000 044

2 303,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.04

2 303,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 14.4

Średnica zewnętrzna [mm]: 304

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 213,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 213,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 082,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 082,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 561,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 561,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 1874 000 044

2 894,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 894,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 15.374

Średnica zewnętrzna [mm]: 304

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 508,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 508,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

60,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

60,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 002,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 002,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 240,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 240,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MINI CLUBMAN II

Koło dwumasowe MINI CLUBMAN II – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu MINI CLUBMAN II, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie MINI CLUBMAN II

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

MINI CLUBMAN II – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu MINI CLUBMAN II. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.