🔥 -7% na świece | Przygotuj samochód na zimę! KOD: ZAPLON7

Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do VW CADDY IV

18 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

SACHS
LUK
VALEO

43,03

zł/szt.

Kraków: śr. 01.10

U ciebie: śr. 01.10

43,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe SACHS 2295 001 847

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Średnica [mm]: 280

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 313,68

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

1 313,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0431 10

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 122,20

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

1 122,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0744 09

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Ilość zębów: 129

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 497,77

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

1 497,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 362

Średnica [mm]: 240

1 256,68

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

1 256,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0626 09

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Ilość zębów: 129

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 326,17

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

1 326,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0583 10

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 079,09

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

1 079,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 361

Średnica [mm]: 240

1 090,41

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

1 090,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2295 601 008

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Ilość zębów: 129

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 342,30

zł/szt.

Kraków: śr. 01.10

U ciebie: śr. 01.10

1 342,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836744

Ciężar [kg]: 11.82

Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 646,42

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

2 646,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2295 601 005

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Ilość zębów: 129

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 377,25

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

1 377,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836224

Ciężar [kg]: 12.885

Średnica zewnętrzna [mm]: 289

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 102,91

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

1 102,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836542

Ciężar [kg]: 12.24

Średnica zewnętrzna [mm]: 289

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 087,45

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

1 087,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836545

Ciężar [kg]: 11.87

Średnica zewnętrzna [mm]: 287.55

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 394,48

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

1 394,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836544

Ciężar [kg]: 11.88

Średnica zewnętrzna [mm]: 287.55

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 195,02

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

1 195,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 3021 600 290

Średnica [mm]: 230

638,91

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

638,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 345

Średnica [mm]: 228

840,25

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

840,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

15,00

zł/szt.

Kraków: wt. 30.09

U ciebie: wt. 30.09

15,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW CADDY IV

Koło dwumasowe VW CADDY IV – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu VW CADDY IV, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie VW CADDY IV

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

VW CADDY IV – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu VW CADDY IV. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.