69 produktów
Wybierz auto
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 478,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 478,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
720,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
720,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
834,66
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
834,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 750,90
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 750,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Rozwiń więcej danych
636,32
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
636,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
967,28
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
967,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
387,35
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
387,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 6.444
Rozwiń więcej danych
504,06
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
504,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
673,31
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
673,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
952,06
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
952,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 771,63
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 771,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 616,96
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 616,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 585,40
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 585,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
612,80
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
612,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 735,51
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 735,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 23 x 20
Rozwiń więcej danych
476,23
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
476,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 494,42
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 494,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
334,72
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
334,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
641,29
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
641,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
669,16
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
669,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu VW CADDY IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie VW CADDY IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu VW CADDY IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu VW CADDY IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. VW CADDY IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.