9 produktów
Wybierz auto
Producenci
03561863869036
Szerokość [mm]: 9
Średnica wewnętrzna [mm]: 15
Rozwiń więcej danych
43,30
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
43,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP626906
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez dźwigienki wysprzęglika
102,06
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
102,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 9
Ciężar [kg]: 0.032
Rozwiń więcej danych
42,82
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
42,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADB113305
Ciężar [kg]: 0.3
212,83
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
212,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG24102
112,55
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
112,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
91,98
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
91,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500093710
155,21
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
155,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600513
Parametr: Kzis-1
174,79
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
174,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151231032
Parametr: Kzis-1
156,61
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
156,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie BMW 6 E63. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie BMW 6 E63 mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu BMW 6 E63 rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.