8 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 9
Ciężar [kg]: 0.032
Rozwiń więcej danych
42,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.03
42,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP626906
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez dźwigienki wysprzęglika
100,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03561863869036
Szerokość [mm]: 9
Średnica wewnętrzna [mm]: 15
Rozwiń więcej danych
43,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADB113305
Ciężar [kg]: 0.3
205,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.03
205,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151231032
Parametr: Kzis-1
153,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600513
Parametr: Kzis-1
177,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500093710
154,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
154,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
90,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie BMW 6 E63. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie BMW 6 E63 mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu BMW 6 E63 rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.