Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
8 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez dźwigienki wysprzęglika
101,49
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
101,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 9
Ciężar [kg]: 0.032
Rozwiń więcej danych
42,82
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
42,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 9
Średnica wewnętrzna [mm]: 15
Rozwiń więcej danych
43,66
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
43,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
212,98
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
212,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
91,98
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
91,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
155,53
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
155,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: Kzis-1
152,98
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
152,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: Kzis-1
170,31
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
170,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie BMW 6 E63. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie BMW 6 E63 mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu BMW 6 E63 rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.