8 produktów
Wybierz auto
SAMF30115
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
154,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
154,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC06010
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
211,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
211,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486154
Średnica tłoka cylindra: 19.05
186,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
186,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PND268
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
189,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
189,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPBM001
146,44
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
146,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51180
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
175,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
175,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80422
Średnica tłoka cylindra: 19.05
177,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
177,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03566284600729
251,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
251,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Z racji tego, że BMW 6 E63 jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie BMW 6 E63 są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie BMW 6 E63 zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie BMW 6 E63, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.