Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do CHEVROLET MALIBU

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Łożysko oporowe ASHIKA 90-0W-W08

Darmowa dostawa od 99 zł

Łożysko oporowe ASHIKA 90-0W-W08

ASH900WW08

Wysokość [mm]: 63

Średnica wewnętrzna [mm]: 29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

187,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

187,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe ASHIKA 90-0W-W09

Darmowa dostawa od 99 zł

Łożysko oporowe ASHIKA 90-0W-W09

ASH900WW09

Wysokość [mm]: 58

Średnica wewnętrzna [mm]: 29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

155,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

155,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację CHEVROLET

Części zamienne do CHEVROLET MALIBU

Łożysko oporowe w samochodzie CHEVROLET MALIBU – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie CHEVROLET MALIBU. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

CHEVROLET MALIBU – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie CHEVROLET MALIBU mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie CHEVROLET MALIBU?

Producent samochodu CHEVROLET MALIBU rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.