9 produktów
Wybierz auto
JPN40S0301JPN
64,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
71,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
STT986L
58,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9003312
Długość [mm]: 81.5
Wysokość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
65,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
65,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV90H04
Wysokość [mm]: 67
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
253,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
253,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADM53309
Ciężar [kg]: 0.296
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
93,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO40S0306OYO
257,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563151600736
Parametr: Kzis-1
79,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500023510
74,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie KIA CARNIVAL II. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie KIA CARNIVAL II mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu KIA CARNIVAL II rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.