11 produktów
Wybierz auto
Producenci
ASH9003320
Wysokość [mm]: 68
Wysokość 1 [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
227,38
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
227,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,80
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
75,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
164,17
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
164,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
285,27
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
285,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350804116
Ciężar [kg]: 0.14
94,02
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
94,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9003312
Długość [mm]: 81.5
Wysokość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
65,72
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
65,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563189000020
Parametr: Mkb-00
150,97
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
150,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LUK500049710
85,94
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
85,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600736
Parametr: Kzis-1
82,92
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
82,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563189000021
Parametr: Mkb-00
295,76
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
295,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKC3746
81,80
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
81,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 3 II. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MAZDA 3 II mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MAZDA 3 II rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.