Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do MAZDA 3 II

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Łożysko oporowe ASHIKA 90-03-312

Długość [mm]: 81.5

Wysokość [mm]: 33

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

65,09

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

65,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe JAPKO 90320

Wysokość [mm]: 68

Wysokość 1 [mm]: 60

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

282,53

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

282,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe JAPKO 90314

Długość [mm]: 48

Wysokość [mm]: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

162,60

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

162,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe ASHIKA 90-03-320

Wysokość [mm]: 68

Wysokość 1 [mm]: 60

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

215,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

215,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe SACHS 3189 000 020

Parametr: Mkb-00

161,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

161,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe JAPANPARTS CF-320

Wysokość [mm]: 68

Wysokość 1 [mm]: 60

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

212,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

212,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe SACHS 3151 600 736

Parametr: Kzis-1

79,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

79,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe JAPKO 90312

Długość [mm]: 81.5

Wysokość [mm]: 33

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

75,07

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

75,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe SACHS 3189 000 021

Parametr: Mkb-00

286,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

286,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

112,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

112,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

82,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

82,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe SNR BAC370.05

Masa [g]: 304

Szerokość 1 [mm]: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

87,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

87,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe VALEO 804116

Ciężar [kg]: 0.14

91,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

91,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MAZDA 3 II

Łożysko oporowe w samochodzie MAZDA 3 II – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 3 II. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

MAZDA 3 II – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MAZDA 3 II mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie MAZDA 3 II?

Producent samochodu MAZDA 3 II rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.