64 produktów
Wybierz auto
0339623354300
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
674,18
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
674,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
03562290601017
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 477,31
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
1 477,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600027700
Ilość zębów: 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z łożyskiem prowadzącym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 499,11
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
1 499,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
769,13
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
769,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2290601117
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 562,13
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
1 562,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951009
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
614,80
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
614,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624371033
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
684,44
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
684,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000970002
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
466,34
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
466,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
400,03
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
400,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1530409110
Średnica [mm]: 240
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
885,22
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
885,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT114699
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 23,2 x 20,1
Rozwiń więcej danych
638,88
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
638,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
302,03
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
302,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1539054
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
507,49
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
507,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962757
Profil piasty: 22,6 x 20
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
556,73
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
556,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL828172
Ciężar [kg]: 7.92
Średnica zewnętrzna [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
1 311,08
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
1 311,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S9054OYO
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
426,51
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
426,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
424,69
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
424,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT114710
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 22,9 x 25,9
Rozwiń więcej danych
589,98
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
589,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
633,52
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
633,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 429,13
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
1 429,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MAZDA 3 II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MAZDA 3 II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MAZDA 3 II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MAZDA 3 II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MAZDA 3 II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.