9 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
Materiał obudowy: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
45,94
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
45,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RYMEQ8183500
62,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
62,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG24101
46,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
46,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC3151600727
87,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
87,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600706
151,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
151,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LUK500127310
164,55
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
164,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADB113302
Ciężar [kg]: 0.111
Zdjęcie producenta: 1
66,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
66,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
64,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
64,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.082
Zdjęcie producenta: 1
67,15
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
67,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MINI COUPÉ/ROADSTER. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MINI COUPÉ/ROADSTER mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MINI COUPÉ/ROADSTER rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.