9 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
Materiał obudowy: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
45,94
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
45,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600706
151,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
151,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LUK500127310
164,55
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
164,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG24101
46,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RYMEQ8183500
62,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
62,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
64,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
64,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC3151600727
87,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
87,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.082
Zdjęcie producenta: 1
67,15
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
67,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADB113302
Ciężar [kg]: 0.111
Zdjęcie producenta: 1
66,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
66,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MINI PACEMAN. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MINI PACEMAN mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MINI PACEMAN rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.