7 produktów
Wybierz auto
0350836057
Ciężar [kg]: 13.388
Średnica zewnętrzna [mm]: 291.26
Rozwiń więcej danych
1 894,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
1 894,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC6366000058
Średnica [mm]: 235
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego
1 350,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
1 350,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
03562294701031
Średnica [mm]: 235
2 141,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
2 141,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339411019910
Liczba śrub: 8
60,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
60,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339415056510
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
2 037,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
2 037,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 481,71
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
2 481,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC6366000020
Średnica [mm]: 235
1 909,59
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
1 909,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu MINI PACEMAN, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu MINI PACEMAN. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.