3 produkty
Wybierz auto
ASH9005510
Wysokość [mm]: 56
Średnica wewnętrzna [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
203,04
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
203,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV90510
Wysokość [mm]: 56
Średnica wewnętrzna [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
224,11
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
224,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723523
Tryb pracy: Hydrauliczny
203,52
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
203,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MITSUBISHI OUTLANDER II rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.