10 produktów
Wybierz auto
79,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 66
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
263,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
263,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wysokość [mm]: 66
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
248,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
248,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 58
Wysokość [mm]: 20.9
Rozwiń więcej danych
103,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 66
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
316,87
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
316,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
74,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
120,35
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
120,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
57,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie ROVER. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie ROVER mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu ROVER rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.