10 produktów
Wybierz auto
Producenci
0350079937
74,22
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
74,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,51
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
102,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CFRV02
Wysokość [mm]: 66
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
246,20
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
246,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RYMEQ3821500
77,21
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
77,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV90RV02
Wysokość [mm]: 66
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
313,82
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
313,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKC2216
56,90
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
56,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500035210
117,38
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
117,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500032710
54,33
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
54,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RYMEQ5967500
72,49
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
72,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKC2538
104,56
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
104,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie ROVER. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie ROVER mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu ROVER rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.