Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
5 produktów
Wybierz auto
108,09
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
108,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKC3729
167,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
167,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADS73310
Ciężar [kg]: 0.4
Zdjęcie producenta: 1
102,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
102,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,42
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
97,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600563
Parametr: Kzis-1
108,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
108,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie SUBARU OUTBACK IV. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie SUBARU OUTBACK IV mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu SUBARU OUTBACK IV rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.