Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do TOYOTA AVENSIS III

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wysokość [mm]: 59

Średnica wewnętrzna [mm]: 29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

220,10

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

220,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 83.5

Wysokość [mm]: 33

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,66

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

88,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Parametr: Kzis-1

108,15

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

108,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

101,03

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

101,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA AVENSIS III

Łożysko oporowe w samochodzie TOYOTA AVENSIS III – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie TOYOTA AVENSIS III. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

TOYOTA AVENSIS III – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie TOYOTA AVENSIS III mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie TOYOTA AVENSIS III?

Producent samochodu TOYOTA AVENSIS III rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.