38 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
35,85
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
35,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41081
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
128,01
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
128,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0372KG19005901
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
210,11
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
210,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP504292
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
Rozwiń więcej danych
119,12
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
119,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80140
System hamulcowy: Fte
Średnica tłoka cylindra: 19.05
193,15
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
193,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
34,25
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
34,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03566284600729
229,35
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
229,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
91,67
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
91,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C06004
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
167,87
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
167,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C06008
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
203,85
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
203,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPBM000
117,18
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
117,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL2104119
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
210,10
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
210,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80422
Średnica tłoka cylindra: 19.05
174,53
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
174,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPBM001
146,44
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
146,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLM80747
Otwór o śr [mm]: 19
Wymiar gwintu: Plug in
121,61
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
121,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2549
Wymiar gwintu: 12,2 x 9
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
148,81
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
148,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30371
Wymiar gwintu: 12,2 x 9
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
163,70
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
163,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460109
104,87
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
104,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2117
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
145,69
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
145,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF20994
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
97,60
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
97,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że BMW 5 jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie BMW 5 są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie BMW 5 zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie BMW 5, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.