43 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
36,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
36,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0372KG19005901
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
213,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
213,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41081
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
126,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
126,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30115
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
154,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
154,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2117
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
147,38
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
147,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPBM001
134,59
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
134,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
27,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
27,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479500510
Średnica tłoka cylindra: 19.05
100,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
100,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24241909223
Średnica [mm]: 19.05
Zdjęcie producenta: 1
325,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
325,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
ATE24241917133
Średnica [mm]: 19.05
Zdjęcie producenta: 1
326,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
326,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396LM80422
Średnica tłoka cylindra: 19.05
172,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
172,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLM80747
Otwór o śr [mm]: 19
Wymiar gwintu: Plug in
122,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
122,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECBCM130
Średnica wewnętrzna [mm]: 19.05
160,87
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
160,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460109
104,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
104,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51180
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
171,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
171,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284605106
208,39
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
208,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2549
Wymiar gwintu: 12,2 x 9
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
150,52
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
150,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30022
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
137,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
137,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30371
Wymiar gwintu: 12,2 x 9
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
165,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
165,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
30,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
30,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że BMW 5 jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie BMW 5 są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie BMW 5 zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie BMW 5, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.