16 produktów
Wybierz auto
MTL550179
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
86,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN90S0003JPN
94,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0469950WW09
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
92,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC10002
Otwór o śr [mm]: 22
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
136,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS75385
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
106,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600387
170,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADG03431
Ciężar [kg]: 0.478
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
122,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80369
Średnica tłoka cylindra: 15.88
114,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350804681
Ciężar [kg]: 0.43
Ruch lewo-/prawostronny: Dla ruchu lewostronnego
114,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95W09
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
108,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
108,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95W04
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
150,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
150,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
105,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30100
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
113,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30178
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
82,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
34,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADG03477
Ciężar [kg]: 0.4
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
114,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
114,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że DAEWOO NUBIRA jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie DAEWOO NUBIRA są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie DAEWOO NUBIRA zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie DAEWOO NUBIRA, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.