18 produktów
Wybierz auto
BRMC23045
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
315,00
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
315,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABS65003
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
143,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
143,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPFT005
Numer seryjny: Nsp-ft-005
107,74
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
107,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03566284605077
222,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
222,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL2105915
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
212,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
212,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550211
Materiał: Żeliwo
205,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
205,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPFT001
Średnica [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in
Rozwiń więcej danych
111,53
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
111,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECBCM212
263,97
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
263,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
LPR2416
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
160,98
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
160,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LUK511030710
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
394,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
394,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB174868
Ciężar [kg]: 0.192
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez wężyka
Rozwiń więcej danych
244,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
244,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC23042
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, 13, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
230,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
230,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51215
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
184,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
184,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30280
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
164,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
164,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30283
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
173,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
173,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
153,07
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
153,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
257,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
257,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK511076410
266,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
266,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Z racji tego, że FIAT 500 jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie FIAT 500 są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie FIAT 500 zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie FIAT 500 , należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.