24 produktów
Wybierz auto
BOS0986486149
Średnica tłoka cylindra: 15.9
286,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
286,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396LM80311
Średnica tłoka cylindra: 15.87
143,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
143,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC28005
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
192,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
192,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550215
Materiał: Aluminium
97,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
97,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61512
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
136,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
136,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550242
Materiał: Aluminium
99,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
99,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCMC2001
Średnica 1 [mm]: 15.88
135,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
135,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284654002
285,32
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
285,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV95420
Gwint wewnętrzny [mm]: 13
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
116,64
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
116,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN90S4004JPN
122,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
122,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2224
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
125,12
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
125,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISQH018
316,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
316,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMF30106
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
155,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
155,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9504420
Gwint wewnętrzny [mm]: 13
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
95,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
95,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30108
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
133,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
133,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284654023
307,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
307,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426FR420
Gwint wewnętrzny [mm]: 13
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
111,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
111,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30313
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
115,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
115,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600589
381,74
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
381,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADH23427
Ciężar [kg]: 0.64
Zdjęcie producenta: 1
128,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
128,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że HONDA CIVIC VIII jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie HONDA CIVIC VIII są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie HONDA CIVIC VIII zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie HONDA CIVIC VIII, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.