11 produktów
Wybierz auto
Producenci
ASH9501112
Otwór o śr [mm]: 16
Średnica wewnętrzna [mm]: 9
Rozwiń więcej danych
118,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95195
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
138,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
138,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9501195
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
116,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
33,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
29,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ2501030
Średnica [mm]: 15.9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze zbiornikiem
Rozwiń więcej danych
135,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco.
34,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB350
Średnica [mm]: 15.9
142,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
142,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB341
Ograniczenia producenta: Nabco
Średnica [mm]: 15.87
245,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
245,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9501199
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
148,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADN13444
Ciężar [kg]: 0.462
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
159,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że NISSAN PATROL GR IV jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie NISSAN PATROL GR IV są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie NISSAN PATROL GR IV zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie NISSAN PATROL GR IV, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.