16 produktów
Wybierz auto
MAG360313030149
151,72
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
151,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN90S1000JPN
82,12
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
82,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
32,32
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
32,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
34,29
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
34,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
67,20
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
67,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95544
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
184,03
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
184,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
107,10
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
107,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF20968
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
119,06
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
119,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95186
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
110,40
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
110,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95195
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
138,86
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
138,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9501186
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
93,74
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
93,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco.
33,91
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
33,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C56010
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
149,01
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
149,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9501195
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
112,41
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
112,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB134
Ograniczenia producenta: Nabco
Średnica [mm]: 15.9
101,12
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
101,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Ilość: 5
65,51
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
65,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że NISSAN TERRANO I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie NISSAN TERRANO I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie NISSAN TERRANO I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie NISSAN TERRANO I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.