Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
36 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.31
Ruch lewo-/prawostronny: Dla ruchu prawostronnego
404,45
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
404,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
192,08
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
192,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
26,96
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
26,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.33
Ruch lewo-/prawostronny: Dla ruchu prawostronnego
267,24
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
267,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Numer seryjny: Nsp-ns-004
108,70
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
108,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
47,49
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
47,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
128,02
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
128,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
128,98
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
128,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
143,56
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
143,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1 [mm]: 15.88
165,51
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
165,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
163,51
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
163,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
159,56
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
159,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: Plug-in
Materiał: Tworzywo sztuczne
111,74
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
111,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
133,90
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
133,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Aluminium
113,51
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
113,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
131,74
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
131,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 12 x 8,5
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
130,75
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
130,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 12 x 8,5
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
119,74
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
119,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
138,38
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
138,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
131,23
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
131,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że NISSAN X-TRAIL jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie NISSAN X-TRAIL są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie NISSAN X-TRAIL zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie NISSAN X-TRAIL, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.