36 produktów
Wybierz auto
0350804808
Ciężar [kg]: 0.31
Ruch lewo-/prawostronny: Dla ruchu prawostronnego
408,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
408,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMF30102
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
135,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
135,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0281B10RS
Ciężar [kg]: 0.515
127,65
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
127,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95130
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
172,23
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
172,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
32,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
32,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Ilość: 5
65,20
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
65,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA41395
138,51
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
138,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550208
Materiał: Aluminium
114,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
114,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
48,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
48,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550296
Materiał: Tworzywo sztuczne
124,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
124,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61478
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
155,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
155,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600134
267,56
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
267,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC6284600875
335,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
335,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNSPNS004
Numer seryjny: Nsp-ns-004
105,08
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
105,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600611
290,30
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
290,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH9501130
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
144,96
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
144,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPNS002
Wymiar gwintu: Plug-in
Materiał: Tworzywo sztuczne
112,83
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
112,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCMC6503
Średnica 1 [mm]: 15.88
167,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
167,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550175
Materiał: Tworzywo sztuczne
129,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
129,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
130,23
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
130,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że NISSAN X-TRAIL jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie NISSAN X-TRAIL są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie NISSAN X-TRAIL zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie NISSAN X-TRAIL, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.