19 produktów
Wybierz auto
SAC6284600134
271,52
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
271,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC6284600611
294,64
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
294,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
130,23
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
130,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550208
Materiał: Aluminium
114,61
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
114,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
27,63
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
27,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9501130
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
144,96
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
144,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30102
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
135,20
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
135,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9501146
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
139,72
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
139,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB474
Średnica [mm]: 15.87
346,00
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
346,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
48,38
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
48,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FR146
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
132,51
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
132,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
32,74
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
32,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Ilość: 5
63,18
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
63,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB7043
Średnica [mm]: 15.87
215,08
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
215,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS75238
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
154,39
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
154,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC56026
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
161,11
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
161,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCMC6503
Średnica 1 [mm]: 15.88
167,12
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
167,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95130
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
172,23
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
172,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0281B10RS
Ciężar [kg]: 0.515
122,67
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
122,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że NISSAN X-TRAIL I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie NISSAN X-TRAIL I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie NISSAN X-TRAIL I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie NISSAN X-TRAIL I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.