18 produktów
Wybierz auto
128,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
128,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600134
268,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
268,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCMC6503
Średnica 1 [mm]: 15.88
165,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9501130
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
143,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
143,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9501146
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
138,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
47,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
32,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Ilość: 5
62,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
62,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95130
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
163,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
163,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB474
Średnica [mm]: 15.87
351,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
351,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
26,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC56026
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
159,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
159,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550208
Materiał: Aluminium
113,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30102
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
133,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0281B10RS
Ciężar [kg]: 0.515
121,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
121,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB7043
Średnica [mm]: 15.87
213,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
213,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS75238
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
152,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FR146
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
131,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że NISSAN X-TRAIL I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie NISSAN X-TRAIL I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie NISSAN X-TRAIL I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie NISSAN X-TRAIL I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.