Powiadom mnie o dostępności

Pompy sprzęgła do RENAULT CLIO III

27 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

średnica tłoka cylindra: 15.87, Przestrzegać ilości napełnienia systemu: 1
121,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
122,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 15, Wymiar gwintu: Plug in, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca...
169,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 15.87, Materiał: tworzywo sztuczne, Zdjęcie producenta: 1
204,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.24, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdów z kierownicą z le...
372,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Średnica tłoka [mm]: 15.8
207,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.34, Ruch lewo-/prawostronny: dla ruchu prawostronnego
296,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: AP/LUK, otwór o śr [mm]: 15.87, Materiał: tworzywo sztuczne, dla numeru ...
98,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
249,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 15.87, Materiał: tworzywo sztuczne
163,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 15.87, Wymiar gwintu: 12 X 9, plug-in connect.sys., Materiał: tworzywo sztuczne
187,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
118,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: AP/LUK, Ciężar [kg]: 0.22, otwór o śr [mm]: 15.8, Materiał: tworzywo s...
440,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
121,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 15.87, Materiał: tworzywo sztuczne
149,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
116,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica tłoka cylindra: 15.87, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze złąc...
117,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
95,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony, ...
112,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Materiał: tworzywo sztuczne, Wymiar gwintu wyjście: CLIPPED
122,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Do czego służy pompa sprzęgła w samochodzie RENAULT CLIO III?

Z racji tego, że RENAULT CLIO III jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.

Objawy awarii pompy sprzęgła w samochodzie RENAULT CLIO III

Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie RENAULT CLIO III są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie RENAULT CLIO III zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.

RENAULT CLIO III – diagnostyka pompy sprzęgła

W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie RENAULT CLIO III, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.