32 produktów
Wybierz auto
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
162,83
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
162,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
Przestrzegać ilości napełnienia systemu: 1
118,93
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
118,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
190,11
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
190,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 16
Wymiar gwintu: Plug in
Rozwiń więcej danych
133,72
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
133,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka [mm]: 15.8
227,94
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
227,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
239,62
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
239,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
306,04
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
306,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
96,73
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
96,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Ap/luk
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
81,92
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
81,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
149,01
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
149,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
174,57
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
174,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
186,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
186,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 12 x 9
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
135,87
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
135,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze złączem kablowym, złącze kablowe wsuwane
Rozwiń więcej danych
116,37
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
116,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Ap/luk
Ciężar [kg]: 0.22
Rozwiń więcej danych
447,75
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
447,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.34
Ruch lewo-/prawostronny: Dla ruchu prawostronnego
299,63
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
299,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Tworzywo sztuczne
117,10
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
117,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
119,98
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
119,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
94,27
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
94,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
115,63
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
115,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że RENAULT CLIO III jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie RENAULT CLIO III są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie RENAULT CLIO III zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie RENAULT CLIO III, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.