🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do RENAULT CLIO III

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

LUK
SNR
TOPRAN
ORIGINAL IMPERIUM
SACHS
VALEO
Łożysko prowadzące sprzęgła SACHS 1863 869 009

Darmowa dostawa od 99 zł

Łożysko prowadzące sprzęgła SACHS 1863 869 009

03561863869009

Szerokość [mm]: 12

Średnica wewnętrzna [mm]: 17

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

65,09

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

65,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko prowadzące sprzęgła LUK 410 0036 10

Darmowa dostawa od 99 zł

Łożysko prowadzące sprzęgła LUK 410 0036 10

0339410003610

63,81

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

63,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe TOPRAN 701 136

Darmowa dostawa od 99 zł

Łożysko oporowe TOPRAN 701 136

0479701136

132,43

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

132,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe SNR BAC340NY18

Darmowa dostawa od 99 zł

Łożysko oporowe SNR BAC340NY18

0404BAC340NY18

Masa [g]: 87

Szerokość 1 [mm]: 29.7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,44

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

54,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe SNR BAC340NY11A

Darmowa dostawa od 99 zł

Łożysko oporowe SNR BAC340NY11A

0404BAC340NY11A

Masa [g]: 104

Szerokość 1 [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

57,57

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

57,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe LUK 500 0758 10

Darmowa dostawa od 99 zł

Łożysko oporowe LUK 500 0758 10

0339500075810

80,70

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

80,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tuleja prowadząca sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM 41229

Dla numeru oe: 8200039656

51,69

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

51,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe VALEO 266121

Darmowa dostawa od 99 zł

Łożysko oporowe VALEO 266121

0350266121

74,06

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

74,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe TOPRAN 626 901

Darmowa dostawa od 99 zł

Łożysko oporowe TOPRAN 626 901

TOP626901

Tryb pracy: Hydrauliczny

153,84

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

153,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT CLIO III

Łożysko oporowe w samochodzie RENAULT CLIO III – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie RENAULT CLIO III. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

RENAULT CLIO III – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie RENAULT CLIO III mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie RENAULT CLIO III?

Producent samochodu RENAULT CLIO III rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.