Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
19 produktów
Wybierz auto
TOP702004
Średnica tłoka cylindra: 15.87
106,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
106,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2281
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
175,17
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
175,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30165
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
181,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
181,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP340017
Ciężar [kg]: 0.136
Otwór o śr [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
142,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
142,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS65001
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
155,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
155,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPRE016
110,15
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
110,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460182
Średnica [mm]: 16
110,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
110,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLM80740
Otwór o śr [mm]: 16
Wymiar gwintu: Plug in
Rozwiń więcej danych
157,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
157,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350804815
Ciężar [kg]: 0.19
Ruch lewo-/prawostronny: Dla ruchu lewostronnego
214,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
214,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPRE012
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
116,01
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
116,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB174951
Ciężar [kg]: 0.136
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
132,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
132,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61331
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
156,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
156,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350804814
Ciężar [kg]: 0.33
Ruch lewo-/prawostronny: Dla ruchu prawostronnego
310,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
310,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396LM80400
Średnica tłoka cylindra: 15.87
190,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
190,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284654030
180,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
180,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30253
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
158,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
158,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LUK511060810
332,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
332,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
BRMC68021
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
193,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
193,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511028110
208,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
208,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że RENAULT MEGANE II jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie RENAULT MEGANE II są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie RENAULT MEGANE II zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie RENAULT MEGANE II, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.