Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
19 produktów
Wybierz auto
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
171,68
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
171,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
183,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
183,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
107,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
107,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
177,23
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
177,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.33
Ruch lewo-/prawostronny: Dla ruchu prawostronnego
316,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
316,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 16
110,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
110,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
159,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
159,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
156,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
156,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.19
Ruch lewo-/prawostronny: Dla ruchu lewostronnego
221,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
221,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
105,64
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
105,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
104,24
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
104,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.136
Otwór o śr [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
144,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
144,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.136
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
135,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
135,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
156,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
156,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
179,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
179,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
192,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
192,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
210,64
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
210,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
180,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
180,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
328,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
328,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Z racji tego, że RENAULT MEGANE II jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie RENAULT MEGANE II są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie RENAULT MEGANE II zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie RENAULT MEGANE II, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.