20 produktów
Wybierz auto
Producenci
ABS41173
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
127,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
127,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511010110
390,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
390,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMF30009
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
168,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
168,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
168,23
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
168,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PND164
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [mm]: 19
281,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
281,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Ate
36,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
36,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80277
System hamulcowy: Sachs
Średnica tłoka cylindra: 15.87
183,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
183,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511017510
326,97
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
326,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
ATE03241995103
Średnica [mm]: 19.05
Zdjęcie producenta: 1
264,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
264,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMF30052
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
151,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
151,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2147
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
152,51
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
152,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA06126
Ciężar [kg]: 0.14
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
129,96
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
129,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1130600100
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [mm]: 19
105,57
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
105,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41034
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
130,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
130,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM49919
System hamulcowy: Teves
Średnica tłoka cylindra: 19.05
140,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
140,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486109
Średnica tłoka cylindra: 15.8
205,43
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
205,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,04
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
86,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600580
309,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
309,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP103146
Alternatywny zestaw naprawczy: 108 991
85,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
85,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C85017
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
206,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
206,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że SEAT CORDOBA I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie SEAT CORDOBA I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie SEAT CORDOBA I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie SEAT CORDOBA I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.